Arafbebek Bebeğim 10 günlük metabolik hastalıktan şüphelenip. Yoğunbakıma aldılar.10 gündür kilo almıyor. Bu durumu yaşayan var mı? Ne yapabilirim üre değeri 2’5 çıktı. Henüz metabolik testleri ve kan kültür testleri çıkmamış durumda
1PrensAnnesi Arafbebek benim bebeğimde 36+1 de doğdu 58 gün kaldı kuvözde sürekli metabolik hastalık şüpheleri yaşadı pirüvat ve laktat değerleri yüksekti şimdi düştü ama normal aralık üst sınırında hala şüphe duyuluyor endokrin doktoru hala araştırıyor genetik testler vereceğiz 11-12 ay civarında ama bişey çıkmayacağından çok eminim ben 2.çocuğum bu diğer çocuğumdan çok daha iyi gelişimi çünkü
Arafbebek Lütfen biri bilgi yazabilir mi? Daha önce burada post açılmış bu konu üzerine ama arama butonu olmadığı için atayamıyorum. Postu gören beni etkilerlerse okumuş olurum
Arafbebek 1PrensAnnesi kilo alımı nasıl benim ki halen doğduğu kiloda bi veriyor doğduğu kilonun altına düşüyor sonra tekrar 50 gram 100 gram alıyor. Çok kötüyüm kendimde değilim resmen kaçgündğr yoğunbakımda. Test sonuçları çıkmadı henüz. Antibiyotik tedavi uyguluyorlar. Dua et bize de lütfen
1PrensAnnesi Arafbebek yoğun bakımda kilo aldırmak değil amaçları her zaman stabil kiloda olup tedavi etmek çıkmaya yakında belli bi kiloya çıkartmak düşünmeyin yani kiloyu dertlenmeyin 3150 gram doğan bebeğim 2400 çıkmıştı ordan siz sağlığa odaklanın çıkınca alıyorlar