My4253 ortalama 3 gün yüksek ateş oluyor. Ateş baya çıkıyor 39,5lara falan. 3. Günün sonunda vücutta kırmızı döküntüler oluyor ateş düşüyor. Sonra o döküntüler de bir süre sonra kayboluyor. Genel olarak hastalık bu şekilde viral bir enfeksiyon sebep oluyormus. Bulaşıcı bir hastalık. Ateş düşürücü dışında ilaç verilmiyor. Normalde bir kere bu hastalığı geçirenin bağışıklık kazanacağını ve tekrar yakalanmayacağını söylüyorlar da, ama doktor bize böyle diyince ben de şaşırdım