Oğlum 16 aylik dün görümcem söyleyince şüpheye düştüm bende bir sorun mu var diye ismini seslenince bazen bakıyor bazen bakmıyor kendi yaşıtlarıyla oynamayı cok sevmiyor kendi kendine oynuyor ama kendinden birkaç yas büyükler varsa onlarla oynayıp koşturuyor onun dışında birşeyi veya bir oyunu gösterince nasil yapılması gerektiğini hemen kavrıyor ama dediğim gibi ismini seslenince bazen bakıyor bazen bakmıyor sizce bu otizm belirtisi olabilirmi bu durumu yaşayan varsa bana yol gösterebilir mi