Merhaba kızlar özellikle erkek anneleri oğlum 2 aylık , haftaya doktoruyla konuşucaz bi mani olmazsa 3. Ayında sünnetini yaptıralım diyoruz . Erken yaptıran tecrübeli anneler var mı önerileriniz mesela bezi nasıl kullancam aparatı var mı özel pipisi için , süreç zorladı mı , kaç günde iyileşti ? hiç bir bilgim yok aydınlatırsanız sevinriim ☺️