Bilgemayse ben yanımda yatırmiyorm odasında uyuyo 1 defa çağırıyordu yanına gidiyodum yzuumu elleyip uyur daldığı zman tekrar yatagima gdiiyodum şimdi 4 ay 15 günluk oğlum var onu bırakıp gidemyrm çok sık uyaniyor bende mecburen yatağıma alıyorum daldgi zman tekrar kucağıma alıp gotrym yatağına bazende uyuyo yanimzda karismyrm çok deli yatar kendisi bzii bile rahatsız eder ,😂