Ayb Ebrutoprk kesinlikle özellikle yenidoğanlar için reflü olmasa bile gerekli. Reflü yatağı almasanız dahi yattığı yatağı 30 derece eğimli hale getirin mutlaka sevgiler
Minnakkk Ebrutoprk kesinlikle benim olmazsa olmazım oldu 😊 kızım 6 buçuk aylık çok minnak olduğu için hala onda yatıyor sadece yanlarını çıkarttım
Birannebirogul Ebrutoprk https://www.e-bebek.com/sevi-bebe-anne-yani-bebek-reflu-yatagi-p-sev-273/?gclid=Cj0KCQjwrJ7nBRD5ARIsAATMxsthNov8q6IjSKi3TSFAztE1Yat2Uz3yizUNbyau2nsPs3g7kjDAsf0aAvKbEALw_wcB Bende bundan var cok rahat kullandım. Kılıfı yıkanıyor cıkarılıp almak isterseniz sayabilirim uyguna
Minnakkk Ebrutoprk ben Pierre cardin almıştım ama bence markanın önemi yok sevi bebe alıyor herkes ama fark ne bilmem ben memnundum
Ayb Cinarasaf merhaba emme sonrası olan sızma veya dökülme şeklinde kusma hırıltı öksürük erken dönem olmasına rağmen salya artışı temel belirtilerdendir
Ayb Cinarasaf reflüde bebek zorlanarak kusmaz öğürmez diğer hastalıklarla farkı budur. Reflü kusmaları doğal kusmalar olarak kabul edilir/ çok sık, miktar olarak fazla olmadıkça endişe edilecek birşey yoktur
Birannebirogul Ebrutoprk 100 pazarlık payı vardır sen ne kdr dusunuyorsun bu baby Nest hemde reflu yatagı😊
Hacerk Ebrutoprk ben normal yatağının altına iki taraflı birer normal yastık koydum reflü yatağı haline geldi bebeğim çok rahat yatıyor 😉
Ayb SelimSongur öerhaba fışkırarak kusma sık sıksa bebek huzursuzsa kusarken zorlanıyorsa reflüden ziyade hastalığı düşündürür
Aselinannesi35 Ebrutoprk kesinlikle tavsiye ederim beşiğinin içine koyup yatırıyorum çok kullanışlı küçük gelene kadar da kullanmayı düşünüyorum 😊
[silindi] Ebrutoprk ben kullanıyorum emzirdikten sonra bi sure orda yatırıyorum düz yatak ta yandan yandan kusuyo aglasada almıyorum oyalamaya çalışıyorum gerçekten azaldı