KucukAdamm Kizlar bugün çıktı sonuçlar doktora annem öğlen sonu sorcak . Ama ben netten baktım , şu düşük , bu yüksek neymiş diye . Çok kötü şeyler okudum . Anemi , kanser , böbrek yetmezliği gibi gibi … Sonuçları böyle çıkan var mı ? Sonucu ne oldu . Doktorunuz ne dedi ? Nolur bişey yazın.
Serrakus KucukAdamm yakın zamanda bir hastalık geçirdi mi grip vs gibi öyle durumlarda da kan değerleri çok değişiyor
hllglck KucukAdamm çok hafif bir demir eksikliği var o olduğu için diğer değerlerde de eksiklik ve fazlalık olması çok normal. İnternete bakıp morelinizi bozmayın. Geçmiş olsun Rabbim şifalar versin 🤲🏻
KucukAdamm Nergis24 Yaa gercekten mi 😭 Niye böyle çıkmış ki . Çok korktum okuduklarımdan hala titriyorum
matmazeliingunlugu O kadar önmli değerler değiller canım ne şikayetle gittiniz dr a. PLT biraz yüksek sadece
KucukAdamm matmazeliingunlugu egzama vardı . Hem ona gittk hemde 9 aylık olunca gelin kan alcam demişti . Kanı verdik . Egzama için alerji testi yapcam demişti onun sonucu 2 haftaya çıkar dedi . Buda normal kan sayımı
KucukAdamm matmazeliingunlugu teşekkür ederim . Annem şimdi doktora da sorcak inşallah ondada güzel şeyler duyarız .
GoGirl KucukAdamm bazen degerler yetiskinlere gore oluyor kan alınan yerdeki doktor tam net bilgi verir merak etmeyin
Rojdaa KucukAdamm Bi ara benim de sonuçlarım bu şekilde çıktı herhalde dedim ölüyorum googladan bakınca zaten direk bir ölüm saatini söylemediği kalıyor. Doktor dedi sonuçların çok iyi 😂ben şok. İnşallah bir sıkıntı yoktur sonuçlarında bilen arkadaşlar söyler ❤️
KucukAdamm Rojdaa inşallah yoktur kuzum çok sağol . Ya ne bileyim alt tarafı kan değerinin düşük olmasi yada yüksek olması nedir diye baktım 😐 bu kadar kötü şeyler yazcani bilsem asla bakmazdim
Zynp26- KucukAdamm canim endişelenme olabilir degerler yükselir düşer demir eksiliginden kaynaklanıyordur
KucukAdamm hllglck Çok teşekkür ederim. Valla içimi rahatladı iyi yorumlar alınca. Kan damlası kullaniyoruz aslında ama mamasina karıştırıp veriyorum . O yüzden mi değeri düşmüş acaba 😐
hllglck KucukAdamm Rica ederiz 🤗 yani bilemem mamaya karıştırıp verince değeri azalır mı diye onu da bi doktorunuza sorun isterseniz
Neslihan-28 KucukAdamm mamayla aynı anda verirseniz Demiri öldürmüş olursunuz,mamayı içtikten 1.5 saat sonra verin hem çok aç olmaz bebek mide bulantısı da yapmaz