Merhaba kızlar bebeğim 1 aylık ve avent ultra air emzik aldim lakin zorla tutuyor ilk basta öğürüyor sonra tommpee nin anne memesu şeklinde ki emzigini gördüm baya guzel duruyordu açıkcası ben emzik alsin istiyorum onerisi olan varmi nasıl tuttururum.