Meryemkaracam Hanımlar malum yaz geldi evler sıcak bizim evde her taraftan güneş gören bir ev mamaları nasıl koruyabiliriz. Siz mamaları nerde koruyorsunuz
Meryemkaracam Dasdili buz dolabında kalınca sıkıntı olmas dimi . Mama yapmadan önce dışarda bekletmek gerekmez dimi
Semavi Meryemkaracam kutuların üzerinde buzdolabına koymayınız yazıyor ama sıkıntı olmaz mı baby goat kullanıyorum
Dasdili Yagmur05 benimkinde buzdolabına konulmaz yazmıyor. Serin kuru temiz yer diyor. Açılmamış ambalaj oda sıcaklığında 25derece. E havalar ısındı ambalaj açıldıktan sonra oda sıcaklığı bile fazla gibi. 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Bozulmaz mı?
Yagmur05 Foto ekleme varmı bilmyorum ekleyemedim o yüzden. Bebelac kullanıyorum buzdolabında saklamayınız yazıyor. Dasdili
Yagmur05 Foto ekleme varmı bilmyorum ekleyemedim o yüzden. Bebelac kullanıyorum buzdolabında saklamayınız yazıyor. Dasdili