Ben değil ama babam oldu. 2. Dozdan sonra ateş, terleme, halsizlik gibi belirtiler yaşadı epey de kötüydü. Test yaptırdı aşının 1. Haftası pozitif çıktı ama bize bulaş olmadı (daha bilmiyorduk, ben hastanedeyken, bebeğimle yarım saat arabada bekledi geçse kesin geçmesi lazımdı) eğer korona olsaydı kesin bulaşmıştı. Doktor aşı yüzünden demiş.