Mom4775 [url=https://www.hizliresim.com/l8n6nf9][img]https://i.hizliresim.com/l8n6nf9.png[/img][/url] [url=https://www.hizliresim.com/1dyutj6][img]https://i.hizliresim.com/1dyutj6.png[/img][/url] Özellikle model olarak soruyorum renk değil de
EslemEva_23 Mom4775 ikinci ürün daha kullanışlı olur bence hem hırka hem sweatshirt olarak kullanılır
EslemEva_23 Mom4775 sizin kararızı ama ben olsaydım onu alırdım iki şekilde kullanır daha mantıklı geldi bana
Cheddar Mom4775 1de güzel ama mont falan giydirince kollarındaki detaylardan katlanıyor içinde iki saat düzelt et o yüzden dedim 😂
Mom4775 Cheddar kız bende kapüşonluya sinir oluyorum diyelim uyurken üstünde falan çok rahatsız edici ama yine de kurtarıcı da oluyor ay kararsızlıkta markayım
balbocegiannesi Mom4775 evde giydirecekseniz pembeli ama dışarıda derseniz ikinci olan. Kapşonlu gün içinde çok kullanışlı olmuyor bence
Mom4775 balbocegiannesi yani genelde evdeyiz hem evde hem dışarda giydiririm ama bence de kapüşonlu çok kullanışlı olmuyor baharda falan iyi de