Serserilikiz Perşembe tam bir aylık olucaz fakat kalça ve göz testi için randevumu almak lazım yoksa direk gitsek alirlarmi yada 2 3 aylıkken götursem olurmu
UraSsmom Serserilikiz Çocuk doktoruna randevu alıyosunuz sonra USG çekiliyo. Onlar da randevu veriyo aslında ama bizim doktor acil yazmıştı beklemeyelim yada başka gün uğraşmayalım diye hemen yaptırmıştık
Becgjg4732_ Serserilikiz hayır biz randevu almadan gittik çocuk doltoruna bize sıra verip testlerede soktular zaten yeni doğan ilk testleri olduğu için ayaktada sıra veriyorlar . Doğumda hastanenin bize verdiği belge ve bilgilendirmelerdede randevu almadan ayakta sıra lanileceğimiz yazıyordu
minmin-hanim Serserilikiz Çocuk doktoruna gidin kalça ultrason zaten ikinci ay o zamana randevu alırsınız. Göz üçüncü ayda.
TunisS Serserilikiz göz muayenesini sağlık ocağında yapıyorlar kalça içinde Cocuk doktorunuza gidiyorsunuz o yönlendiriyor
Feyyyzza Serserilikiz hayır aylar sonrasına randevu verirler genelde. Sansınız varsa bir ay sonrasına
Meyraninannesi1 @Serserilikiz eğer o gün yoğunluk olmazsa usg için sıra bulabilirsiniz ama usg için randevu da verebilirler ben gittiğimde 1 hafta sonrasına randevu vermişlerdi
Serserilikiz Becgjg4732_ aynı kağıt bendede var ayaktan girebilirseniz diye Fakat 1hafta aradan geçse sorun olurmu
Becgjg4732_ Serserilikiz zannetmiyorum bende aradan 2 gün geçti sınra gittim elimdeki ne bakma gereği bile duymadılar. Zaten yeni doğan kalça çıkığı testi diyince hemen alır
fgnrcp2704 Serserilikiz 1 aylık kontrolünde doktor kalça ultrasonu için randevu verdi 1 ay sonrasına öyle yaptırdım 1 aylık kontrolünde göz muayenesi de yapıldı ben randevusuz gitmiştim ama devlet hastanesi çok kalabalık oluyor ama gidebilirsen özele git