Mslln Ogulcan doktoruna söyledim ama fazla yemesinden kusuyor diyo. 2 saatte bir 90 cc veriyorum fazla değilki. Hatta 3 saate çıkarmıştım. Kusma devam edince 2 saate geri çektim. Aç kalmasın en azından diye
07042021 Ogulcan anladm cnm zaten biz ek gıdaya geçtik bıraktık çok şükür kusması azaldı yok denecek kadar
07042021 Ogulcan evet suan sadece hero baby kaşık maması veriyorum corbalar yapıyorum arada kusması olursa motilium surup vermisti doktor ondan veriyorum
Ogulcan Mslln aslında bebepim için normal cc canım fazlasını kussa peynir kesipi oluyor reflü olan olduğu gibi mamayı kusması canım
Mslln Ogulcan ah ah yediğini de kusuyor, peynir gibi de kusuyo. Ben anlayamadım. İlk bebeğim 3 tane yeğenim var bi tane kusmuk görmedim. 3 kardeşiz, bizde böyle değilmişiz. Annemde şaşırdım diyor.
Ogulcan Mslln canım alerjik durumu olabilir mi mamanın içindekine yani ya alerji yada reflü bence başka doktora gidin
Ogulcan 07042021 canım eğer ek gıdaya yeni geçtiysen keşke bırakmasaydın mamayı mamadan aldığı besin Farklı doktorlar bile ek gıda döneminde mama yada emzirmeyi normal devam ettirip ek gıda verin diyorlar oğlum 1 yaşında ek gıdamız arttı öğün sıkılaştı ama günde 3 kere mama veriyorum