bebemom Kızlar bebeklerinizi nasıl yatırıyorsunuz 9 günlük kızım var normal de bir sağ bir sol diye yatırıyordum geçen gün eve kontrol için gelen hemşire sırtüstü yatırmamı söyledi ama kızım alışamadı rahat degil
Wanderlust bebemom dosgdugundan beri sirtustu yatiyor kendi kafasini yan cevirirse ceviriyor kusma olayi yasiyorsaniz reflu yataginda yatirin daha guvenli olur
Ftm_dmr11 Bende1 aydır bir sağ bir sol ve reflü yatağında yatırıyordum ama doktorlar sırt üstü yatırın ve başını yan çevirin diyor öyle yaptım daha rahat uyudu bence sürekli yatır yanlarına destek koy alışır tabiki dikkat ederek
bebemom Ftm_dmr11 aynen ben yurtdışında yaşıyorum Burda eve hemşire geliyor kadın geldi baktı bebeğim yan yatıyor ben dedim kusarsa boğulmasın diye böyle yan yatırıyorum dedim asıl yan çok tehlikeliymiş sırtüstü kafası yan daha iyiymiş
Wanderlust bebemom her zaman olmasa da risk sonucta. Reflu yataginiz yoksa da kendi yataginin altini belden yukarisini yukselten egim yapin altina birseyler koyarak. Sadece boyun altini yukseltmeyin omurga gelisimi acisindan basindan beline dogru egim yeterli olucaktir