Ysf-kn Birbebekkkbircicek benimde öyle bezden sanırım geçen bi post vardı herkes öyle yazmıştı koyu sapsarı görünüyor
Marjinal_Anne2 Birbebekkkbircicek ay evet birimde sağsarıydı hatta eşime dedim acaba enfeksiyon mu oldu diye acaba bezden mi yaa
Klymeneninatlasi minikoalam1 ben 4.5 aydır kullanıyorum gerçi anne sütüyle devam ediyoruz ama hiç bu renk ile karşılaşmadım bezden kaynaklandığına emin misiniz?
Kullanici12 minikoalam1 bende yeni kullanmaya basladim ama bu baya koyu yani bezle ilgili birsey degil bence
minikoalam1 Birbebekkkbircicek sabaha kadar olan bez tahlil vermiştik yakın tarihte enfeksiyon yok şükür
Kbraoguzz Birbebekkkbircicek Bizimde koyu duruyo geçen kızım altında bez yokken çiş yaptı alt açma örtüsüne yaptı su gibiydi berrak ama bezde sarı görünüyo bezin rengi bence