Emojiler ruh halimi anlatıyodur sanırım. Sabah kontrole gittim, nstye girdim ve doktorum kasılmaların var perş. Gel bi nstne bakalım dedi. Beni sardı bi telaş, çünkü 38 bitsin 39dan gün alalım alırız bebişi demişti. İlkim sezaryen zaten 38de doğum yapmıştım oğlum küvözde kaldı 9 gün ömrümden 9 yıl gitti 🙁 İşte beni sardı bi telaş rahattım yani en azından bi 2 haftaya yakın zaman var diye. Ne çanta var ne bişey annem geldi sabah oğluma bakmaya biz hastanedeyken, yapacaktık zaten. Doktora dedim çantam bile yok, çantanı bohçanı hazırla dedi ayy çok korkuyorum ya 😂 Giderken eşime dedim ama doğurucam gibi hissediyorum diye. Şom ağızlıyım net. 37+4 şuan bu haftalarda doğum yapan güzel annelerimiz varsa bana destek olun lütfen, bu yavrumun da küvöze girmesinden çok korkuyorum 😔 Ameliyathaneden çıktığımda odada görmek istiyorum bebeğimi 🙁
İlk oğlum 3210 doğmuştu, şuan bebeğim 3480 bu arada.