_Nehirim_ 6.700 geldi bugün 4 aylık Aşısı olduk hem boyuda 68 cm geldi benim bebem boyuna mı veriyor yAni
esramert6 _Nehirim_ benim oğlum 6 ayını daha yeni bitirdi 7 kilo anca vardır boyunda geçen ay 64 cm dı ama şimdi kaç bilmiyorum zayıf duruyo
Minikcivciv27 _Nehirim_ benimkinde 65 cm di 4.ayda 6530 du kilosu gayet iyi olması gerekenin üzerinde ve boyunda uzun olacak demişti doktor
AyazAlpAlmilaAyza _Nehirim_ Sadece meme canım, emzikte yok. Emzik bebeğin tok hissedip emmesini azaltıyor diyorlar diye hiç vermedim. Ama ben gak dese meme guk dese meme veriyorum 😂
Moonlightttt _Nehirim_ Cok guzsl masallaahh boyu uzun olmasa kilolu dururdu bebeğinizin gelişimi çok güzel . Boyunuz uzun mu o yüzden mi uzun acaba🤗 masallah. Biz dün olduk aşıyı 64cm 6700gr
_Nehirim_ Moonlightttt benim boyum 1.60 eşimin ki uzun 🙊akrabaları ablası falan uzun ona benzeyecek galiba ☺️
_Nehirim_ AyazAlpAlmilaAyza ay bende hep meme verirdim ama son 3 haftaya yakın günde 1-2 kez mama verdim 😬mama kilo yapıyorlar diyorlardı 😂denek anne sütü yaparmış maşallah 🧿 size
Ysf-kn AyazAlpAlmilaAyza bende öyle yapıyordum 3 aylık 8 kilo olmuş Dr aralıklı emzir artık dedi hazmetmesi zor olur sindirimi zor olur dedi sür diyeti verdi🤣🤣
Deleted0979 _Nehirim_ benım nehiri hatırlamıyorum kilosunu ama Berat 3 aylıkken 6 kiloydu şu an kaç kilo bilmiyorum yani kilosu iyi maşallah 🧿 kızımın adaşının
Newmom2020 _Nehirim_ maşallah bebişinize gayet iyi, bizim ailecek boyumuz uzun benim 1,78 eşimin 1,90 doktorumuz bize hep önden gider oğlunuzun boyu demişti, 4 aylıkken boyu 70 cm ve 8 kiloydu. Sağlıkla büyüsünler 🙏🏻
AyazAlpAlmilaAyza _Nehirim_ Bir bebek için anne sütünden güzel besin olamaz canım, teşekkür ederiz bu arada♥️ kimi bebeğe mamada yaramıyor