canevlat Kızlar çarşamba günü sünnet olucak bebeğim 1 aylık.Encef antibiyotik vermiş doktor.Küçük olduğu için sabah ve akşam yarım dedi.Normalde 1 ölçekmiş.Bebeğinde kullanan var mı?
[silindi] canevlat sünnetten sonra antibiyotik kullanmadık biz. Sadece krem verdi. Bide ilk gün calpol verdik
spmommy canevlat biz de dün olduk. Yarım fitil kullandık. Onun dışında dezenfektan sprey ve sarı kantaron yağı verdi doktor onları kullanacağız 10 gün kadar
canevlat spmommy dezenfektan sprey verdi bide antibiyotik şurup ama ben şurup yerine diyorum ki acaba krem mi alsam
spmommy canevlat bence doktora sorarak hareket etmeniz faydalı olur. Onlar bölgenin durumuna göre ilaç veriyorlar çünkü