Merhaba hanımlar 🙋🏻♀️ umarım herkes iyidir.
Bizim yakın zamanda bir köpeğimiz vefat etti. Kanserdi. Aradan bir kaç ay sonra diğer kopegimiz iki kere kriz gecirdi. Veteriner epileptik nöbet olduğunu söylemiş bugün eşime. Çok üzüldük. Bundan sonra bizi nasıl bir yol bekliyor. Başına gelen var mıdır? Bu konuda yardımcı olabilecek birileri? İlac, tedavi önerilerine açığız.