Belond kızım 2.5 yaşında 10.7 kg. Ha gayret kızım 300 gr daha al da 11 i göreyim diyorum 😂 artık dalgaya aldım çünkü bende çok bunaldım çok zayıf demelerinden. Almıyor bünyesi böyle yapacak bir şey yok. Sağlıklıysa gerisi teferruat. Bende küçükken böyleymişim çünkü. Siz de öyleyseniz eğer size çekmiştir. Kafanıza çok takmayın 🌼