Htchll
Biz her gittiğimizde oradaydı o nedenle tam bilgi veremeyeceğim bu konuda ama geçen sefer gittiğimizde evet şehir dışında seminere gittiğini söylemişlerdi Pazartesi gelecek dediler o gün vazgeçtik kontrolden sonrasında tekrar götürdük 😇 ben genelde Çarşamba veya perşembe götürüyorum hastaneye. Hem daha sakin oluyor hastane hemde sıra az oluyor ☺️ Genelde gittiğimizde orada olduğu için ilk kez olmadığı bir güne denk geldim ve sizinde ilk gidişiniz öyle olmuş sanırım 🙈