Kadersizxww Hanımlar herşeyi denedim beyaz sabunu bile ama Çay lekesi. Geçmiyor siz ne ile siliyorsunuz
MyEternalLoveNoyann Kadersizxww benim geçen dökülmüştü önce kolonya döktüm üzerine beklettim biraz o şekilde sonrada aspirix ile domestosu karıştırdım onu döküp 5dk bekledim ve sildim tertemiz oldu
Zeyneplena34 Kadersizxww Benim kac ay once eşim döktü cikmadi kaldirdim birde bembeyaz.Mecbur yikamaciya vericem insallah cikar 😁
1balkizannesi Kadersizxww Asperox sık az bekle sil geçiyor canım ama 1 çaydanlık döküldyse yikamaya ver
Mys01-01 Kadersizxww solonun leke çıkaran mendili var ben bayıldım normalde çıkmayan cay lekesını sıldı attı