20 günlük bebeğim kendini çok kasıyor sıkıyor kıpkırmızı kesiliyor, ıkınma gibi sesler çıkartıyor. O kadar sıkıyor ki öksürmeye başlıyor. Doktor gazdan yapabilir dedi ama bana geçiştirmiş gibi geldi, gazı da sürekli çıkıyor gazdan dolayı olduğunu pek sanmıyorum. Uyanık olduğu tüm vakitler bunu yapıyor, 10 gündür böyle daha öncesinde gayet huzurluydu nedendir hiç yaşayan var mı?