Bebikooo Merhaba sevgili anneler doğalgaz açmaya başlamadık henüz evimiz 20-21 derece doğalgaz faturası çok gelir diye başlamaya korkuyoruz😬 sizde durumlar nasıl?
kubra2608 Bebikooo benim evim Güney cephe çok güneş alıyo evde hala kısa kolluyuz o yüzden yakmaya başlamadık 😀
Ahaha12 Bebikooo 25 derece basladim aslında izmir hala çok soğuk değil ama korkuyorum hasta olur diye fatura daha gelmedi ful güneş aliyo ev aslında ama erken doğdu diye endişeliyim dedim yak gitsin🤣
Bebikooo AlyaMina5 çok şanslısınız bizimde 2 oda Güney cephesinde sürekli oradayız mecbur salon ve mutfak soğuk 😞
Bebikooo Ahaha12 benim de aynı şehir çok soğuk değil dışarısı ama ev biraz serin gibi ama başlamadık henüz başlarsak geri dönüşü yok devamlı yanar 🙈
Mom4565 Bebikooo otamatik yanıyor fatura derdimiz yok şükür hepsini kira parasinin icinde gidiyo istediğin kadar yak 😊
YeldaKuzey Ne kadar güneş alsada akşam ve geceleri soguk oluyor. 2 haftadır yakıyoruz. Hastalanıp doktor ve ilaç parası vereceğime yakarım
Ela0507 YeldaKuzey bende sizinle ayni fikirdeyim Antalya dayım ama geceleri biraz soğuk oluyor diye yakıyorum çok az en azından evin soğuğu kırılsın diye
MyEternalLoveNoyann Bebikooo benim evim çok soğuk koca koca binaların arasında doğru düzgün güneşte almiyo🤦 3gundur merkezi sistem açtılar ama günde 2saat falan yakıp kapatiyolar🤦 ben 3haftadir falan ısıtıcı yakıyorum hep gün içinde
cagankusunannesiii Bebikooo yaklaşık 20 gündür en düşükte yakıyoruz sıcak su falan da dahil 130 gelmiş Ankara geceleri çok serin oluyo gündüz bile soğudu artık yakıyorum ben oğlum üşümesin diye
Mom4565 Bebikooo aynen zaten yerden ısıtma olunca ev çok sıcak oluyor çocuklarm yerde isteği gibi oynuyor zaten otamatik havaya göre yaniyo ama sende ayarlayabiliyorsun ama benim evim çok sıcak olduğu için kapalı hepsi😊
GiybetReis Bebikooo 23-24 derec oldugu için açıyoruz. 25-26 dereceye ayarlıyorum. Çünkü kızımın üstünü örtmüyoruz. Tulumda giydirmiyor 23-24 derece de sıkıntı geliyo sanırım. Bekliyorum ev 22 dereceye düşse dogalgazı kapıycam. Uyku tulumu giydircem.