Merhaba sevgili annelerim, 9 aylık kızım eliyle hiç birşeyi ağzına götürmüyor oyuncaklarını eline verdiğim yemekleri vs hiçbirşeyi ama hiçbirşeyi ağzına almıyor parmağı dışında hiçbirşeyi ağzına götürmüyor. normalde bebekler oral dönemde eşyaları herşeyi ağzına alarak tanımaya çalışır ama benim kızım eline alıp bi elinden diğerine geçirip incelemeyi daha çok seviyor. Bu gidişle blw yöntemini de deneyemiyorum eline verdiğim besinleri küçük parçalara ayırıyor yada sıkıp eziyor ama ağzına almıyor. Benim gibi olan anneler var mı varsa nasıl çözüm yolu buldunuz? Bu arada daha hiç dişimiz çıkmadı