Ben uzun yıllar çalıştım a101 de eşimde çalıştı şuan tazminat davası açtı sürüyor davamız. Asla savunmuyorum a101 i bi kaç yorum okudum şirket çalışanlarına bozuk ürün sat demez tarihi yakın olan ürünü sat demez tarihini değiştir demez sktsi geçmiş ekmeği çöpe at demez bu ordaki çalışanın düşüncesizliği fakat çalışanların iş yükü o kadar ağır ve fazla ki sanıyorum bu sebeple gözlerinden kaçmış o bozuk ürün kasadaki arkadaşın bi bakması gerekiyor özellikle dolap ürünü ben ne satıyorum diye ürünü iade edebilirsin tüketici hakem heyetine şikayet edebilirsin hatta dava bile açabilirsin elindeki fişle önce bi mağazaya gidip görüşmeni öneririm