Zeynep-mina12 Dpdjdldjkd7 benim kızım kolikti şuan arada tutuyor atak ama eskiye göre maşallah diyim belirtileri belli saatlerde hiç durmadan ağlamak karnı sürekli sertti benim bebeğimin katılana kadar ağlardı kucakta gezdirince rahatlardı vs.