NurCum çok güzel yazmışsınızda yanlış anladınız sanırım , bende TV veya telefonla yedirmeye karşıyım , ondan bahsettim zaten kendi kendjne yemeyi öğrensin bunlara gerek duymayın dedim , çünkü bir sürü anne var böyle yediren ve kesinlikle karşıyım doğru bulmuyorum