Ben kabin boy kullanıyorum yenidoğandan itibaren. Maclaren atom benimki,puset takma Aparatı ile birlikte yenidoğan dan itibaren kullanılıyor. Şimdi yine alsam kabin boy alırım çünkü hem hafif, hemde çok küçük oluyor katlaninca ve sığıyor her yere. Sadece önerim tek elle kapanıp açılan varsa oyle almanız. Benimki tek elle aciliyo ama tek elle kapanmıyor ha çok büyük problem değil otobüs vs kullanmiyorsanjz ama yinede kolaylık