Elifffko Bu civarda olupta götürdüğünüz, tavsıye ettiğniz doktor varmı. Acil doktor bulmam lazım memnun kalan yazabılırmı lütfen
Merve Elifffko Reyap Hastanesi-Behzat Telören 🙏 hemen ilaca başvurmaz iyi bir doktor. 26 aydır doktorumuz 🥲
Carpediem_ Beylikduzu Medilife burcu betul kazdal harika bi doktor👍👍ama cok yoğun bir doktor beylikduzu birinci hastanesi mustafa üner cok iyi doktor, bir de bayan gelmis o da cok iyi diye duduyorum.
Elifffko Carpediem_ ya peki ilaç tedavisi konusunda bılgınız varmı yani doğalcımı yoksa antıbıyotıkmı hemen verır
minikleomam Carpediem_ Mustafa Öner e nasıl iyi diyebiliyorsunuz aklım almıyor yanlış teşhis yüzünden 6 aylık bebeğimi almak istedi başka doktora gitmesem oğlumu kaybedecektim. Çok sağlıklı bi şekilde doğdu ve şu an 3 aylık. Kesinlikle tavsiye etmem
Carpediem_ minikleomam sizin özel bi durumunuz olmuş. 2 ay kadar ona gitmiştim herhangi bi sorun yasamadik. Çevremde de giden biri vardi onda dogum yapti cok memnun kaldı. Bir daha onermeyeyim o zaman. Cok gecmis olsun size bebeginizin de iyi olmasina sevindim 🌸
Derinsmommm minikleomam sanırım 450 tl gibi bir fiyatı var, sgk anlaşması yok sanırım. Bizim doğum acıbademde olduğu için indirim yapıyorlar 300 tl ödeme yapıyoruz
minikleomam Ben Beykent üniversitesi hastanesinde Meryem Ölmez hanıma gidiyorum çok ilgili çok memnunum
minikleomam Edaferhat hipofiz bezleri çalışmıyo beyinle alakalı problemi var dedi mutlaka alınması gerekiyor dedi kaç tane doktora gittik hiç birisi öyle bi sıkıntı göremedi sapasağlamda doğdu oğlum hiç bir şeyi yok yani. Onların lafına baksaydım şimdi kucağımda değildi evladım
Edaferhat Bebegınız ıcın mı kendınız ıcın mı anlayamadım ama cocuk doktoru medilife ali Müsevitoğlu kendiniz icin medicana beylıkduzu yıldız eren cetin
Efekusunannesi minikleomam Çocuk doktoru arayısındaysanz eğer acıbadem de anıl bey var anıl yeşildal bnmde bebeğim ilk doğduğunda kolıkti bir çok doktora gttik çöüm bulamadılar bir kaç problemde vardı anıl beyle karsılaştık butun sorunlarımızı çözdü şimdi bi problem yok şükürt sağolsun çok iyi bi doktor yönlendirmeleri de iyi ben çok memnun kalmıştım bi arastırın istersenz.kadın doğumda kolan hastanesinde günay hoca var günay gunduz oda doğum doktorumdu bir daha hamıle kalsm gene ona giderim çok iyi doktor oda
minikleomam Carpediem_ Sorun yaşamamanıza çok sevindim ben çok stresli bir gebelik geçirdim onlar yüzünden. Ben karşısında ağlarken çok acımasız bi şekilde yapacak bir şey yok dedi dalga geçer gibi hiç unutamıyorum :(