Mery28 hemşiresiniz bişi sorabilir miyim ? Bebeğimin pazar sabahından beri ateşi var 37,5 - 38,5 bu nedir anlamadım . Eve giren/çıkan kesinlikle yok . Yediği belli içtiği belli, bizlerde hastalığın H si yok . Durup dururken noldu ben nerde hata yapıyorum anlamıyorum