Kızlar doğum yapalı altı ay oldu hala bacaklarım ağrıyor böyle olan var mı
Annnisshhh bacak bel🙄
Annnisshhh bel 😢
Annnisshhh belde Benimde ağrım var temizlik yapsam beter oluyorum
Annnisshhh bileklerim ve bacaklarim çok agriyor benimde
Sezeryan mı oldunuz
Prenses0909 ne kadar oldu doğum yapalı
Annnisshhh benimde diz kapaklarım ve ayaklarım ağrıyor 😪
SelimSongur aynı şekilde benimde.. Ne kadar oldu doğum yapalı
Annnisshhh 2 ay 9 gün canım
Benimde bel sırt özellikle geceleri ölüyor um ağrıdan sezeryanla oldum