Vivalaarya maşallah gününüz olsun, evet bana bile surpriz olmuşdu, ilk cocuk kizariklik ağarti gorunce soylemişdim zaten, herkes zaman alicak 6-7aya zor çikarir diyolardi😁yavrum kiyamam ona nee zulmler çekti o diş çikarmayla, kaşımasını bile bilemiyorduki nasil kaşisin, şimdi 8 dişle bişey yimek istemiyor, emme refleksindedi hala