goktugmom_061220 Vivalaarya Merhaba. Evet diş. Yerleri belirginleşmiş. 1 haftaya kadar çıkmış olacak😊
Melikeeeecansuu goktugmom_061220 https://imgyukle.com/i/k5Eiyt https://imgyukle.com/i/k5EDRe https://imgyukle.com/i/k5Esic https://imgyukle.com/i/k5EBtR oglumunda bu bakarmısınız
adanur https://www.hizliresim.com/2ouq066 gerçi benim kızım daha 5 aylık olmadı zaten annemde 1 aya anca çıkar yüzeye diyo
Bellatrixxx adanur ahaha çok tatlı maşallah hoşuna gitmiş belli 🥰🥰 ben de bilmiyordum böyle bir yontem
Nik_mik_yok adanur Ahahaaa tipini yerim yaa , tatlılığı bak 🤣🤣 ben bardakla tık tık vuruyordum, bunu hiç duymamistim bak
adanur Vivalaarya hep böyle deneyin çıktığında da görmektense tıkırtı duyarsınız hissedersiniz🤗 içine birazda su koyun yavrucak boş olunca sinileniyor 🤗
Vivalaarya ElaZeyAras adanur Çok güzel taktikmiş yeni öğrendim ama tabii Bunu benim gibi bebek huysuzken denemek saçma oldu 🙃
Vivalaarya bilgemira Ay ağlarken mahvoldum ama şimdi bunları okuyunca gözlerim doldu resmen teşekkür ederim
ElaZeyAras dlkdyglu ay hep ilk alt çıktığı için heyacandan böyle şeyler bulunmuş üst dış zamanka çıkıyor onun için irsey bulunmamış herhalde fkfkfk😅
cekoslavakporseleni Vivalaarya evet diş canım 🤭🥰🥰 damaklae böyle diş şeklini alınca ardından çok sürmüyor diş geliyor 💕
Eymosunannesi Vivalaarya Ayy kuzum ya çıkarır inşallah hemen 😘benim oğlumunda böyle bekliyoruz bakalm 🤗
Vivalaarya Eymosunannesi Çok huysuzdu son günlerde gece sık uyanmaya başlamıştı son birkaç gündür siz de benim gibi deneyimsizseniz belki bilmek istersiniz diye yazdım 🌺
Smyslh Vivalaarya yoo bence biraz daha var dişlerine. Başka biyeri ağrıyoduer. Belkide hiçbiri. Atak döneminden ağlıyodur 🤷🏻♀️
Vivalaarya Smyslh İlk defa bu kadar ağladı ama gözyaşı dökerek ve ıslak bezi çok emdi bilemedim şimdi sabah da ek gıda vermiştim biraz ama 🙁