Sürekli postlar görüyorum nedir bebeğine ek gıda veren annelere siteminiz. Kendim hemşireyim ki yenidoğan hemşireliği de yaptım, tanıdığım birsürü çocuk doktoru var. Bir adım atmadan önce hepsine tek tek sorarım. Bebeklere 4.ayda ek gıda başlanılabilir arkadaşlar. Kendim 4.ayda başladım nedeni kzımın kilo alımının yavaş olması ve ek gıdaya hazır olması. Ama 6.aydan önce başlayan her anneye ,oo öcü nasıl verirsin tarzı yaklaşımlardan ben bunaldım. Neden bir annenin canını sıkmaktan zevk alıyorsunuz. Doktorlardan daha mı iyisiniz? Tabiki her bebek bir değil, boy,kilo,beslenme vs. Her bebek aynı anda ek gıdaya başlamaz tabiki. Ama buna doktor karar veriyorsa sizin aşırı tepkiniz çok saçma değil mi ?