Prensesannesiiiiiiii Bebeğimde göbek fıtığı varmış yani ıkına ıkına kendisi yapmış genelde kabız ve çok gazlı olduğu için. Ne zaman geçer acaba
avaredolaniyorum Prensesannesiiiiiiii merak etmeyin %90 6 aya kadar geçiyor. Benim bebeğimde de vardı 3 aya girdiğinde baya geriledi şimdi 4 aylık geçti bile. Hiç bir şey yapmanıza gerek yok zamanla geçer
Gizemnr Benimde bebeğimde var iki aylık şuan doktor 6.aydan sonra geçer demişti ama dikkat edin eğer çevresinde morarma varsa doktora götürün bana doktorum öyle söyledi