Merhaba lar . Kızım 4 aylık , mememi uyanıkken emmedigi için çok zorluk çekiyorum daha çok küçük olduğu için sagdigim sütü yada devam sütü reddetiyor . Kaşıkla vermekten çok yoruldum .Ve bütün mamaları denememe rağmen geceleri hatta gündüzde denedim biberonla mama yediremiyorum. Biberonu verdiğim anda ağlamaya başlıyor,ama suyu biberonla içiyor.Lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim,inanın uykuya hasret kaldım.Şimdiden teşekkürler.