12 aylık bir bebeğim var gece beslemesini bırakmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim. Gece çok sık uyanıyor ve ağlıyor mama yapıyorum 2 yudum alıyor geri bırakıyor sabaha kadar aralıklarla ağlamaya devam ediyor 2 haftadır böyle nedeni bilmiyorum ve ne yapacağımıda aynı durumu yaşayan çözümü olan var mı?