Bize normal gavisgon verdi şurup. Hiç bi şeye yaramadı. Toz olanla aynı. Meme verdiğim için beni uğraştırmak istemediğini sağmana gerek yok direk şurup ver dedi. Sonra motilium verdi oda bişeye yaramadı bende kullanmadım daha fazla. Toz olan farklı değildir herhalde.