Yagmuur001 Selam anneler 1 bucuk yasındayız balık yağını nasıl sevdirebilirim veya kolay verebilirim bir önerisi olan varmı 🙏
Miniksncp Yagmuur001 Möllers marka fena değil meyveli olanlar balık kokusunu bastırıyo o yüzden daha kolay içiyolar ben şırıngayla veriyorum kaşıkla zor oluyor bilmiyorum siz ne marka kullamınıyosunuz da
baharberkay benim oğlum 2 yaşında easyfishoil veriyorum jel şeklinde tadı portakal limonlu çok severek yiyo