Aysee21 Alerji öyle ya yigenimde yumurta vardı asla ağzına sürmedi ablam ama vücudu hep egzama oluyordu. Geçti smdi ama arada kupkuru oluyor. Bu kremi de deneyin maddi olarak imkanınız var ise gerçekten çok güzel. Kuruluğu giderip kaşıntı azaltıyor . Geçiren yok sanırım tam olarak. Ben kendim 4 5 yıl egzama oldum bilirim o kaşıntınin nasıl rahatsız edici oldugunu