Maral_sultan Kızlar cuma günü sezeryan oldum zaten büyük abdestimi sürekli yapamıyorum ama bağırsaklarım beni mahvediyor sürekli ses çıkıyor zaten ve harekt edince ağrıyor bu normal mi sizce ilk sezeryanım
Ada2021 Maral_sultan benımde oluyordu ama ben tuvaletimi yapıyordum ses değilde böyle ağrı gibi kramp gibi çok değişik oluyordu
Yagmuur001 Maral_sultan gaz sancısı olabilir veya vicudun kendini toparlamaya calısıyordur bi işlem atlattı sonuçta
Yusufagahinannesi Maral_sultan benimde öyleydi sanki bağırsaklarım karnımın içinde yüzüyor gibiydi çok tuhaf bi histi ama bir kaç gün içinde geçti
Mom832324 Maral_sultan oluyor malesef bagirsaklariniz bir yandan rahatlama geliyor çocuktan içerde sıkışık durumdalardi çünkü. Wc ye çıktıkça düzelecektir
Smryna Maral_sultan 17 ayı geçti doğum yapalı hala bağırsaklarım bir türlü yerine oturmadı. Bebek oynuyormuş gibi hareketleniyir oynuyor. Ağrı vs yokda oynaması mevcut benimkininde 😔
Emirkusum34 Smryna Maral_sultan ah kuzum bende doğum yapalı 9 ay oldu karnım doğumdan sonra hiç inmedi megersem ki hamile kalmışım oğlum üç aylık bebekken hamile kalmışım ☹️
Smryna Emirkusum34 allahaşkına deme 😶 ben rengli goruyorum ama😔 Allah korusun aman. Bende öyle busey olsa şimdiye dogururdum galiba ay içime kuşku düştü
Smryna Emirkusum34 yok ben doğumdan sonra kanamam oldu zaten. 41. Gün regli oldum sonrasında devam etti hep reglilerim 😊 ay Çok şükür ben yirttim o zaman 😇 2. Bebeği kesinlikle dusunmuyorum çünkü
Mihrbnnn Maral_sultan bende sezaryenden sonra kabız oldum ya yaşayan var mı bu olayı bebeğim 3 aylık bu arada