GulAkkaya Kızımın kan damlasını vermeyi unutuyorum bazen günüm yoğun geçtiği zamanlarda özellikle. - bir yanı olur mu. Kesinlikle her zaman vermem mi lazım Kızımı ek gıda da herşey yediriyorum hani doğal yollarla onu tamamlar mı çok aklıma takılıyor
adanur GulAkkaya ya zaten çocuğun kanı eksik diye vermiyorlar o takviyeyi. Pekmez verin gerçi zaten güzel besleniyor diyorsunuz. Tabi kan damlasını da verin ama arada unutmakla hiç bişey olmaz
Zaferim Ben hiç vermiyorum 8. Ay bitti bakim iki hafta sonra kan tahlili yapmalıymışız orda belli olacak herşey
Minnos06 Ben vermiyordum çocuğum hasta düştü doktor kalp büyümesine yol açar dedi 6 ya düşmüş kanı. Çok üzgünüz şuan çok sıkı şekilde veriyoruz