Bebeğim ek gıdaya başladığından beri her gün mutlaka 1 yumurta sarısı yedirdim. Başta haşlamayı bitiriyordu. Sonra omlete geçtim. Yemediği günler yumurtayla yoğurt çorbası yapıp verdim. Yani bir şekilde her gün yemesini sağladım. Şu an 10 aylık ve artık seçici olmaya başladı. Yumurta yeme alışkanlığının devam etmesini istiyorum. Artık yemiyor. Kahvaltısı yok gibi bir şey. Başka türlü neler yapıp verebilirim? Bu arada dişi yok. Her şeyi yumuşak veriyorum