HavvaHalil95 Sezeryan olalı 5 ay oldu tekrar hamile kaldı arkadaşım ne gibi sorunları olur acaba bilen yada duyan varmı ikinci hamileliği erken olan normal doğum değil ona göre 🤪
susunbebekuyuyo HavvaHalil95 valla 2 sene var doğumlarımın arasında 1 ay önce oldu 2. doğumum sancıdan ölüyorum zannettim rahmim çok zor toparlandı onun için 5 saat serum yedim 5 saat sancı çektim devamlı karnıma bastırdılar eşime ağlayarak yalvardım beni buradan çıkar diye acısını asla unutamayacağım bir doğumum oldu
birprensesannesi_5050 HavvaHalil95 2 sene var sezeryanımn arasında ikinci doğumum çok zordu 🙄 ama bizim isteyerek oldu
mom1236 HavvaHalil95 vücut 2 senede anca kendine geliyormuş hormonlar rahim falan. Arkadaşınız da iyi cesaretliymiş
yeymnmmm0 birprensesannesi_5050 ayy benimde tam 2 sene olcak arasi martta dogumum. korktum simdi bak neden zor gecti