Merhaba hanımlar ben birkaç sene bankada çalıştım fakat şimdi evdeyim çalışmıyorum istifa ettim çocuklarıma bakmak için . Elimde 6 sene önce aldığım Segem sertifikam var bu sertifikanın kiralanabildiğini duydum bir bilginiz var mı? Az da olsa elime para geçse fena olmaz evde boş duracağına