rukiyyee 4 aylık bebeğinin ayaklarının üzerine basmıyo normal mi sizce sizin bebişler nezzaman bastılar
S_x_w rukiyyee benim bebeğim 5 aylıktı dr kontrolüne götürdüğümde dr u “ artık ayaklarının üzerine basmak zıplamak falan ister yaptırma sakın” demişti 🤭 biraz daha zamanınız var sanırım sizinde tam zamanı bilemiyorum tabi
rukiyyee S_x_w ben pek takmıyordum ama çevredekiler abuk sabuk konuşunca insan ister istemez takılıyo