Giraysmom20 Momsmom biz 10 aydır kullanıyoruz aşırı memnunum, oğlum onsuz arabalarda yolculuk etmek istemeyip ağlıyor o kadar rahat bir koltuk, uyurkende geriye doğru yatırıyorum sorun olmuyor
Giraysmom20 Momsmom evet çok fazla yatmıyor ama çok sorun yaşamadım çünkü gece yolculuğu yapmadığımız sürece uyumuyor bizim ki 😂