bbosphorussss Kizlar taahhütüm bitti ve ben onume gelen paketi yaptirmak istemiyorum. Oparatörümü degistirmek istiyorum ama mesela vadafone a gecsem hat çekmezse diye korkuyorum,turkcelle gecsem paket bittiginde fazla gecirecekmiş gibi geliyor.
MyEternalLoveNoyann bbosphorussss Turkcell derim hem çok güzel ilgileniyorlar müşteri hizmetleri sorununa hemen çözüm buluyolar hemde heryerde çekiyor hepsini kullandım en çok ondan memnun kaldım evet diğer hatlara göre pahalı biraz ama bence en iyisi
Vivalaarya bbosphorussss Vodafone iğreeenç gelmeyin. İzmirin göbeğinde çekmiyor telefon. İnternet çekmiyor diye arıyorum sorun gidermek için internet sitesine yönlendiriyorlar
bbosphorussss YigitAlpsMom normalde memnundum ama dun taahhütüm dolduğu için aradilar daha dusuk paket istiyorum diyorum bugune kadar bunu kullanmissiniz iste devam edin diyor. Ve gayet sinir bozucu bi uslupla konusuyor bana paket sectirmedi. Bi de kapatti telefonu. Yani turktelekomluyum yillardir baya rezalet durumda su an anladigim o.
bbosphorussss MyEternalLoveNoyann siz hangi paketi kullaniyorsunuz . Ben de turkcell icin paketlere baktim ama cok paket var 😅
MyEternalLoveNoyann bbosphorussss valla paketin ismini bilmiyorum da 8gb internet 1000dk şeklinde ben bayadir kullanıyorum herkese farklı tarife oneriyolar nettekilere bakmayın direk arayarak ulaşıp öğrenin bide geçiş yapacaksanız aynı numara üzerinden o zaman daha avantajlı paketler oneriyolar zaten geçiş yaptığınız için
S_x_w bbosphorussss senelerdir Turkcell’liyim..evet memnunum çekmesinden ancak aman diyim hiç bulaşmayın..paketiniz Her sene artıyor asla daha azı yok..ben turkcell platinum plus 25 kullanıyorum..bu sene aradılar ilk defa ücretiniz aynı kalacak aöa internetiniz artacak diye şok oldum😂 hemen kabul ettim..sonra bir anda şak diye 1 GB 29 lira yüklendi diye mesaj geldi..halbuki geçen seneki tarifemde akıllı fatura vardı bilgi verirdi..aradım hemen niye böyle oldu diye meğer bana fatura tutarınız aynı kalacak internetinizin yükselecek derken bir çok şeyi iptal etmişler akıllı fatura gitmiş haberim yok çok sinir oldum tekrar parayla akıllı fatura yaptırmak zorunda kaldım faturam geçen seneden de fazla oldu..bu sene kararlıyım taahhüt zamanı gelsin değiştireceğim..
bbosphorussss S_x_w cok sinir bozucu gercekten valla tamamen şans galiba bu 🤗 benim oparatörüm bugün bana hesap soruyor tarifemi degistirmek istedim diye saka gibi.