elcn4139 kizim 4bucuk aylik . öksuruk var bu sabah hampurmada var. vede gece hep uyandi yarim saate bir. hastami oluyoe acaba
Gamze00777 elcn4139 aynı durumdayız geceden beri hiç uymadık desek yeri 4 aylık bebeğim benimde. Sürekli burnunu açtım. Hasta olmuşlar canım
Gamze00777 elcn4139 hayır gitmedim ama bugun biraz daha rahatsız yarın giderim geçmeyecek belli olmaz kötü olursa gece de gidebiliriz